Zoekresultaten
Totaal 197 resultaten (pagina 9 van 20)
Niet gevonden wat je zocht? Stel de filters bij of gebruik een andere zoekterm.
En anders helpen we je graag verder via 030 207 4067 of radicalevernieuwing@loc.nl.
Niet gevonden wat je zocht? Stel de filters bij of gebruik een andere zoekterm.
En anders helpen we je graag verder via 030 207 4067 of radicalevernieuwing@loc.nl.
Resultaten filteren
Peter Helderman over hybride leeromgevingen
Nieuws
Geplaatst op 30 januari 2020 - Thema's: Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®
Hoe wek je bij studenten meer interesse en enthousiasme op voor de ouderenzorg? Bij ROC van Amsterdam | Flevoland zoeken ze het antwoord onder meer in hybride leeromgevingen. Opleidingsmanager Peter Helderman vertelt er meer over.
Werken aan je eigen digitale vaardigheden
Nieuws
Geplaatst op 23 januari 2020 - Thema's: Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®
De vragenlijst ‘Digivaardig in de zorg’ geeft inzicht in de eigen digitale vaardigheden. Op de bijbehorende site zijn tips te vinden voor zorgmedewerkers en -studenten die nog wat aan hun eigen digitale vaardigheid willen verbeteren.
Wetenswaardigheden #8 | medio november ‘19 – medio januari ‘20
Nieuws
Geplaatst op 22 januari 2020 - Thema's: Samenwerken vanuit een gedeelde visie, Betrekken directe omgeving, Vrijheid en veiligheid voor levensgeluk cliënten, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®, Ambassadeurs
Periodiek overzicht op hoofdpunten waar zoal aan gewerkt wordt in de beweging Radicale vernieuwing verpleeghuiszorg en waar dat (onder meer) toe leidt.
Een moment van bezinning
Nieuws
Geplaatst op 18 december 2019 - Thema's: Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®
Aart Eliens en Mieke Hollander vn het project Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs® wensen u fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Heidag Werkgroep Communicatie Waarde-vol Onderwijs
Nieuws
Geplaatst op 18 december 2019 - Thema's: Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®
Hoe gaan we de communicatie rondom Waarde-vol Onderwijs in 2020 optimaal inzetten? Die vraag stond centraal tijdens de heidag van de Werkgroep Communicatie RVWO.
De studentreis: terugblik op de maand november
Nieuws
Geplaatst op 18 december 2019 - Thema's: Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®, Ken je collega's!
Studenten Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs Soufyan, Hakima en Bas blikken terug op de maand november.
Handen ineen voor actueel zorgonderwijs
Nieuws
Geplaatst op 17 december 2019 - Thema's: Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®
In een artikel in Geron beschrijven Mieke Hollander, Daniëlle Swart en Femke van den Berg welke stappen er in het formele onderwijs en daarbuiten gezet zijn – en nog worden gezet – om de interesse voor de ouderenzorg te vergroten.
Verslag Landelijke dag Actie Leer Netwerk en Radicale vernieuwing
Nieuws
Geplaatst op 9 december 2019 - Thema's: Samenwerken vanuit een gedeelde visie, Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®, Ervaringen van bewoners, naasten en medewerkers
Op 2 december jl. was de landelijke dag van het Actie Leer Netwerk. Lees hier de blog van Marthijn Laterveer en Aukje Lausberg.
Indrukwekkende start van capita selecta – spiegelbijeenkomsten voor studenten Waarde-vol Onderwijs
Nieuws
Geplaatst op 6 december 2019 - Thema's: Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®, Ervaringen van bewoners, naasten en medewerkers
“Je staat midden in het leven en ineens verandert alles” Op 21 november 2019 was de indrukwekkende aftrap van een reeks Capita Selecta – Spiegelbijeenkomsten® (CS-S), bedoeld voor de studenten…
Zomervisites: waardevolle ontmoetingen
Nieuws
Geplaatst op 5 december 2019 - Thema's: Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®
Hoe maak je de ouderenzorg aantrekkelijk voor nieuw (jong) personeel? Een sleutel ligt in persoonlijke ontmoetingen, bijvoorbeeld middels de succesvolle Zomervisites, die mogelijk in 2020 weer gehouden worden.