Nieuws binnen Vernieuwing onderwijs
Totaal 229 resultaten (pagina 11 van 23)
Niet gevonden wat je zocht? Stel de filters bij of gebruik een andere zoekterm.
En anders helpen we je graag verder via 030 207 4067 of radicalevernieuwing@loc.nl.
Niet gevonden wat je zocht? Stel de filters bij of gebruik een andere zoekterm.
En anders helpen we je graag verder via 030 207 4067 of radicalevernieuwing@loc.nl.
Resultaten filteren
Heidag Werkgroep Communicatie Waarde-vol Onderwijs
Nieuws
Geplaatst op 18 december 2019 - Thema's: Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®
Hoe gaan we de communicatie rondom Waarde-vol Onderwijs in 2020 optimaal inzetten? Die vraag stond centraal tijdens de heidag van de Werkgroep Communicatie RVWO.
De studentreis: terugblik op de maand november
Nieuws
Geplaatst op 18 december 2019 - Thema's: Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®, Ken je collega's!
Studenten Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs Soufyan, Hakima en Bas blikken terug op de maand november.
Handen ineen voor actueel zorgonderwijs
Nieuws
Geplaatst op 17 december 2019 - Thema's: Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®
In een artikel in Geron beschrijven Mieke Hollander, Daniëlle Swart en Femke van den Berg welke stappen er in het formele onderwijs en daarbuiten gezet zijn – en nog worden gezet – om de interesse voor de ouderenzorg te vergroten.
Wetenswaardigheden #7 | oktober – december ‘19
Nieuws
Geplaatst op 12 december 2019 - Thema's: Vernieuwing onderwijs, Ambassadeurs
Periodiek overzicht op hoofdpunten waar zoal aan gewerkt wordt in de beweging Radicale vernieuwing verpleeghuiszorg en waar dat (onder meer) toe leidt.
Verslag Landelijke dag Actie Leer Netwerk en Radicale vernieuwing
Nieuws
Geplaatst op 9 december 2019 - Thema's: Samenwerken vanuit een gedeelde visie, Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®, Ervaringen van bewoners, naasten en medewerkers
Op 2 december jl. was de landelijke dag van het Actie Leer Netwerk. Lees hier de blog van Marthijn Laterveer en Aukje Lausberg.
Indrukwekkende start van capita selecta – spiegelbijeenkomsten voor studenten Waarde-vol Onderwijs
Nieuws
Geplaatst op 6 december 2019 - Thema's: Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®, Ervaringen van bewoners, naasten en medewerkers
“Je staat midden in het leven en ineens verandert alles” Op 21 november 2019 was de indrukwekkende aftrap van een reeks Capita Selecta – Spiegelbijeenkomsten® (CS-S), bedoeld voor de studenten…
Zomervisites: waardevolle ontmoetingen
Nieuws
Geplaatst op 5 december 2019 - Thema's: Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®
Hoe maak je de ouderenzorg aantrekkelijk voor nieuw (jong) personeel? Een sleutel ligt in persoonlijke ontmoetingen, bijvoorbeeld middels de succesvolle Zomervisites, die mogelijk in 2020 weer gehouden worden.
Veel belangstelling voor workshop Waarde-vol Onderwijs op Landelijke Actie Leer Netwerk Dag
Nieuws
Geplaatst op 3 december 2019 - Thema's: Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®
De workshop over Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs® (RVWO) tijdens de Landelijke Actie Leer Netwerk Dag is met enthousiasme ontvangen. Deze workshop vond op 2 december plaats in Den Bosch. Tijdens…
Plannen vernieuwingsbeweging voor 2020 & 2021
Nieuws
Geplaatst op 26 november 2019 - Thema's: Samenwerken vanuit een gedeelde visie, Vrijheid en veiligheid voor levensgeluk cliënten, Vernieuwing onderwijs, Ambassadeurs
Bestuurders en coördinatoren/projectleiders uit 22 organisaties die nu deelnemen aan de landelijke vernieuwingsbeweging (de ambassadeurs) maakten samen met VWS en LOC Waardevolle zorg plannen. De zorgorganisaties nemen steeds meer het voortouw.
Praktijkonderzoek als dwarsligger tussen twee sporen
Nieuws
Geplaatst op 19 november 2019 - Thema's: Vernieuwing onderwijs, Radicale Vernieuwing Waarde-vol Onderwijs®
Per 1 september is Désirée Bierlaagh als practor aangesteld van het CIV Welzijn & Zorg bij mboRijnland. In dit artikel stelt ze zich voor en vertelt zij over haar opdracht.